2014.09.23.
Megint megacuki videóval támad a Budweiser. Nem, most nem lovak futnak a kocsi után, sőt, kutyák sem szöknek be az istállóba óriáspaci barátjukhoz. Vagyis majdnem. A nap legmegindítóbb videója.
Ismét szívfacsaró reklámot készített a Budweiser, akik egyébként nem először csinálnak ilyet: magukénak tudhatják 2014 legcukibb reklámját, ami egy kutya és egy ló barátságáról szól, a hirdetés pedig a Super Bowl döntőjére készült.
Ezt pedig ötvenegy millió ember gondolja így, ennyien nézték meg ugyanis az alábbi videót, ami – most töredelmesen bevalljuk – gyenge pillanatainkban minket is lefegyverez.
Úgy tűnik, a cégnek bejött a taktika, amivel mélyebb érzékeinket célozzák, hiszen ismét egy annyira iszonyúan édes reklámmal rukkoltak elő, hogy mindenkinek, aki még nincs túl rajta, javasoljuk, hogy a videó elindítása előtt készítsen elő egy százas zsepit, sőt, ha közvetlenül szakítás után van, el se indítsa.
Az üzenet a következő: egy pihepuha, gyönyörű kutyus nem szeretné, ha sármos gazdája ittasan vezetne. Nos, való igaz, ezt nem lehet elégszer hangsúlyozni, a videóval viszont az a probléma, hogy annyira nagyon édes, hogy minderről el is feledkezünk.
Mindenesetre nézzétek meg ti is, íme:
Ugye? Mi szóltunk!
[facebook_like_button]