Szerintünk a Budweiser arra játszik, hogy elbőgjük magunkat

 

2014.09.23.

Megint megacuki videóval támad a Budweiser. Nem, most nem lovak futnak a kocsi után, sőt, kutyák sem szöknek be az istállóba óriáspaci barátjukhoz. Vagyis majdnem. A nap legmegindítóbb videója.

 

Ismét szívfacsaró reklámot készített a Budweiser, akik egyébként nem először csinálnak ilyet: magukénak tudhatják 2014 legcukibb reklámját, ami egy kutya és egy ló barátságáról szól, a hirdetés pedig a Super Bowl döntőjére készült.

 

index

 

Ezt pedig ötvenegy millió ember gondolja így, ennyien nézték meg ugyanis az alábbi videót, ami – most töredelmesen bevalljuk – gyenge pillanatainkban minket is lefegyverez.

 

 

Úgy tűnik, a cégnek bejött a taktika, amivel mélyebb érzékeinket célozzák, hiszen ismét egy annyira iszonyúan édes reklámmal rukkoltak elő, hogy mindenkinek, aki még nincs túl rajta, javasoljuk, hogy a videó elindítása előtt készítsen elő egy százas zsepit, sőt, ha közvetlenül szakítás után van, el se indítsa.

Az üzenet a következő: egy pihepuha, gyönyörű kutyus nem szeretné, ha sármos gazdája ittasan vezetne. Nos, való igaz, ezt nem lehet elégszer hangsúlyozni, a videóval viszont az a probléma, hogy annyira nagyon édes, hogy minderről el is feledkezünk.

 

Mindenesetre nézzétek meg ti is, íme:

 

 

Ugye? Mi szóltunk!

 

[facebook_like_button]